Start From 12/6/10

Free Access Counter Templatesナビくん

Monday, September 12, 2011

17/8/11星期三。

嘿嘿,

这天我已经忘记发生咩事咗。

我只系记得我系这一日吃咗咩 xD

为咗训练吓我嘅广东话,

所以这一篇我用广东话来写,

如果有写错,

请多多指教。/.\
甘日,我嘅老妈子煮粥俾我地吃。

真系好好好好好吃啊~~

我好钟意老妈子煮嘅粥,

有屋企嘅味~
晚上,

又系吃粥,

不过菜多咗~

吃咗粥,

我又吃ice-cream,

唔肥死都系假嘅=3


之后咧,

同老妈子一起去kepong jusco。

我又吃 !
哈哈,

来wok sifu吃。
我易家换我饮嘅饮料口味咗。

哈哈,

凡是有鸳鸯嘅地方,

我一定会叫它。xD

如果某,

就order冰柠檬茶,

或者系kiwi juice咯。

之后order这碗面吃。

唔系好好吃,

某咩味~

我都系钟意靠近carrefour嘅old town嘅,

真系好好吃。x)
老妈子嘅ice lemon tea~
同老妈子share嘅黑椒乌冬面。

唔错吓,

好吃。:D
小妹嘅mango ice blended .

吃饱咗,

那个小妹,

又要老妈子去marrybrown打包野俾她吃窝。

之后,

就返屋企啦。

No comments: