Start From 12/6/10

Free Access Counter Templatesナビくん

Wednesday, March 9, 2011

心声。杂。

很多人很多人说,

我当初不会珍惜你。

珍惜你有屁用 ?

之前的你对我真的超好,

我感受得到。

好到我的朋友都羡慕我找到那么好的男朋友。

当时的我也那么认为,

我是世界上最幸福的女人。

之后的你是如何的呢 ?

埋怨我爱摆脸色,

很会花钱,

很小气。

你倒不如想下你自己,

有什么资格讲我 ?

你以为你真的很好 ?

说我不会珍惜你的人,

他们不知道我们会结束的原因是什么。

我承认我自己也有错,

但我想,

错最多的还是你。

你犯了多数男人都会犯的错,

就是许下狗屁承诺。

做不到当初就不要对我说你会娶我。

娶个屁 ?哈哈。

珍惜你 ?

我感到万分抱歉。

没有这个必要。


------------------------------------------------


I knw who you are,

and I can guarantee who u are too 。

I'm respect u now ! =D

U see , I'm very kind right ?

Because,I didnt let people knw who you are x)

Everyday wanna kao lui ,

kao dao ady together haven 1 month then break up ady 。

No wonder now u still dun have gf la !

Dun be too busybody , keep care my business 。

Want care me before please care about yrself first 。

I knw u have personal loyalty ,

But u use wrong way to help yr friends 。

please stop yr childish action 。

Otherwise I will contempt u 。little brother 。

but If u still keep wanna do the childish action ,

I No others way also 。

Just let u bark like dog at there 。

I dun want scold brainless guys anymore 。

That is very exhausted。


--------------------------------------------------------

有男朋友又如何 ?

没男朋友又如何 ?

日子还是要过的。

有男朋友的人不孤单。

但没男朋友的人却是孤单的。

很多东西都要靠自己。

这样也好,可以学习独立。

没男朋友其实也是一件好事。

单身,我很爱你 xD

No comments: